حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

دنباله حرفام

شنبه, ۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۳۵ ب.ظ

هی ذره ذره یادم میاد می‌خواستم اینم بنویسم اونم بنویسم 

 

چه دروغایی که از این جماعت من تو این مدت نشنیدم 

بعد 

یکی بود وسط دعواهای چهارشنبه اومده بود بدون اینکه خنده‌ش بگیره 

داااااد می‌زد که ما تریبون آزاد گذاشتیم 

خنده‌شم نمی‌گرفتا 

خیلی عجیب بود 

 

از گلشیفته خوشم نمیاد 

ولی این اجراش توی کنسرت بوینس‌آیرس کلدپلی بسی زیبا بود 

یعنی خودش که کاری نکرد عملا 

خیلی کم خوند 

ولی درکل کلا فضا خیلی زیبا بود 

یعنی شروین فک کنم اون ته خیالاتشم فکر نمی‌کرد که کلدپلی اسمشو بدونه و بگه 

چقد خارجیا بامزه میشن وقتی فارسی حرف می‌زنن 

 

یه چیز دیگه هم می‌خواستم بگما ولی یادم نمیاد 

 

اینکه این همه فیلم و سریال نشون ما دادن از زمان انقلاب و کارای تشکیلاتی‌شونو و اینا خیلی این روزا به کارمون میاد :))

 

آها با این حرفاشون یاد اون جمله‌ای میوفتم که می‌‌گفت اوکی تو تفنگتو بده من حالا تو به جای من فحش بده 

حالا من که کلا فحش نمی‌دم ولی خب به هرحال این جمله هم حقه 

 

اها یادم اومد 

​​​​​​احسان گفت هه دیدی تعلیق نشدم 

و دوباره رفت واستاد ردیف اول :))

ولی خب خدایی خیلی بهتر امروز استتار کرده بود 

 

دیگه امیدوارم چیزی یادم نیاد 

 

استادی که ساعت ۱۲ ظهر تازه دستورکار می‌ذاری که تا ۱۲ شب ما برات پیش‌گزارش بفرستیم 

ما مسخره پدر شما نیستیم و هیچ وقت این کار و نمی‌کنیم 

 

شب بخیر 

 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی