حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

توجه توجه

شنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۱ ب.ظ

داشتم فکر می‌کردم که اینستا نصب کنم (حالا که فیلتر شده :/) 

بلکه بتونم یکم ارتباطاتم بیشتر کنم 

بعد دیدم که خب من همینجا فالوباکس نمی‌ذارم 

برم اینستا که دیگه نه حاضرم پست بذارم نه کسی رو فالو کنم نه کسی منو فالو کنه 

باز حالا توییتر اکثر پیجا بازه نیاز نیس ملتو فالو کنی همینجوری می‌تونی فضولی کنی

ولی بری اینستا همه پیجا پرایوت 

فالوشونم که بکنی پیجت لو می‌ره (وی یک عدد فراری از اجتماع است) و ... 

خلاصه که برای شروع طی یه تحول خیلییییی عظیم فالو باکسمو گذاشتم و از این به بعد هم اگه بتونم اونایی که دوست دارند فالو می‌کنم و بازم اگه بتونم با اکانت خودم کامنت میدم به جای ناشناس 

اره دیگه 

امیدوارم همه چی خوب پیش بره :)

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی