حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

روزمره‌جات

پنجشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۰۷:۳۷ ب.ظ

یه هفته 

شایدم دو هفته‌س که با هم‌اتاقیام به مشکل خورده‌ام 

حرف نمی‌زنیم 

آدم به حسابشون نمیارم 

و اونا هم همین روند و پیش گرفتن 

مشکلی ندارم 

راضیم 

 

دیروز تولد فاطمه بود 

تو کافه تولد گرفتیم 

خیلی خوش گذشت 

خیلی مسخره بازی درآوردیم 

 

این ماه خرجم خیلییییی شده 

یعنی کفگیرم خورده ته دیگ 

نه اینکه ته تهش 

ولی از اون حد اطمینانی که باید ته کارتم باشه 

خیلی خیلی کمتر شده 

تازه بازم خرج دارم که بکنم  ⁦:')

 

داره به سرم می‌زنه برم استخر 

از آخرین باری که رفتم استخر ۱۱ سال بیشتر می‌گذره 

با بچه‌ها قراره برنامه کنیم بریم 

 

کسی فردا نمیاد با من بریم سینما؟ 

 

دوست داشتم خونمون بودم هی می‌رفتیم بازار این روزا 

هی می‌رفتیم بازار این روزا 

 

دیگه همینا 

​​​​​

​​​​​​

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی