حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

چجوریه؟

سه شنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۹ ب.ظ

اون روز داشتیم با مهدیه صحبت می‌کردیم 

که چجوریه که ما نمی‌تونیم مثه بقیه دخترا از این لوس بازیا دربیاریم 

البته خیلی هم چندشه ها 

ولی ما حتی نمی‌تونیم اداشو دربیاریم -.-

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۱۹

نظرات  (۱)

۲۰ مهر ۰۱ ، ۰۸:۱۰ مرد سینوسی

مام گاهی اوقات با دوستامون میشینیم درباره اینکه چرا فلان خلافو کردیم، چرا فلان بی‌بند و باریا رو سمتشم نرفتیم و ... صحبت میکنیم. معمولا بخش اول بحث اینه که نه، ما نخواستیم، میخواستیم میشد، تازه از بقیه هم بهتر(شایدم باید بگم بدتر) میتونستیم اونکاره باشیم. بعد کم کم میرسیم به این که اصلا خداروشکر که نکردیم اون کارا رو.:)

ولی مسئله چارچوبهای نامرئیه که دور همه ما هست که توسط خانواده و جامعه دورمون کشیده میشه و خیلی سخته که آدم بتونه این چارچوبهایی که نمیبینه رو بشکنه و ازش خارج بشه. از روزی که به دنیا اومدیم روز به روز این حلقه دورمون شکل گرفته و ناخودآگاه تو مسیری که از قبل تعیین شده حرکت میکنیم و میریم جلو. اینجوریه که یه سری کارا رو هر چقدر هم تلاش بکنیم نمیتونیم انجام بدیم، چون اونور دیواره و ما هنوز این طرفیم... اینجوریه بنظرم:)

 

پاسخ:
جالبه که ورژن پسرونه «لوس بازی» میشه «خلاف و بی‌بند و باری» :)))
اره این بحث تربیت و چارچوب رو واقعا قبول دارم 
و جدای اون به شخصه سر هر چیزی انقدر محتاطم که یه لایه دیوار دیگه هم خودم اضافه می‌کنم که دیگه هیچ جوره نشه ازش رد شد :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی