حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

پروپرانول

يكشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۰۱:۵۵ ب.ظ

خودم می‌دونم دوتا لول داره 

ولی لول دومی خیلی اضافیه 

اینجوری بود که امروز نشسته بودیم بعد یکی از بچه‌هامون گفت تپش قلب دارم و از اون یکی پروپرانول گرفت 

بعد دیدم تو اون جمع چهارنفری 

هرچهار نفرمون یه همچین شرایطی داریم 

و خب می‌خوام بگم این چه زندگیه که یه سری آدم سالم که تازه دغدغه به مراتب کمتری از خیلیا دارن 

وضعشون اینه 

و تو تازه بقیه رو ببین 

...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی