حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

اینترنت و غیره

چهارشنبه, ۶ مهر ۱۴۰۱، ۰۸:۴۰ ب.ظ

خدایی با این اینترنت **** چجوری یه هفته‌س دارین سر می‌کنین 

من یه روزه اومدم خونه دارم دارم دیوونه می‌شم با این سرعتش 

 

هی به زور به فیلترشکن وصل می‌شم میرم تلگرام ببینم خبری اومده از بچه‌ها یا نه 

توییتر هم که کلا نمیره با این سرعت 

از رزا هنوزم خبری نیست 

نمی‌دونم چرا 

ولی حس می‌کنم این اصلا خوب نیس 

رییس دانشگاهی که میاد دروغ میگه من پیگیری کردم اشک آور نزدن می‌خواد بیاد پیگیری وضع دانشجوشو بکنه یعنی 

اون پسر هم داره کور میشه 

به جرم نگاه کردن بیرون از پنجره 

نگران اونم هستم 

حقش نیست 

هیچ جوره 

 

این آهنگی که شروین خونده رو شنیدم 

اشک 

اشک 

اشک 

 

این قسمت 

مرد میهن آبادی

رو که اضافه کردن به

زن زندگی آزادی 

خیلی حس بهتری بهم میده 

 

 

دروغ چرا 

این وسط از همه بیشتر نگران جوادم 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۰۶

نظرات  (۲)

والا من سر نمی‌کنم . دارم فحش می‌دم!

خسته شدم واقعا .. کاملا فلجم کرده .. کامل .. هیچ کاری نمیشه کرد.

پاسخ:
واقعا نمی‌دونم چی بگم 
فقط دعا می‌کنم خدا بهتون صبر بده و همه چیز زودتر درست بشه 

خدا بهمون صبر و می‌ده ولی درست کردنش رو باید خودمون با توکل به خودش درست کنیم!

اگر بشینیم خدا برامون درست کنه صد سال سیاهم درست نمی کنه چون میگه مومن خودت نشستی که! ولی وقتی پاشی کمکت می‌کنه!

پاسخ:
اون که بله 
ولی راستش وبتونو خوندم حس کردم خیلی توی فشارید (یعنی حداقل بیشتر از من) 
برای همین گفتم امیدوارم بتونید صبر کنید و دووم بیارین 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی