حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

دیگه چه خبر

سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۰۸:۵۲ ب.ظ

 

​​​​​​حوصله‌ام سر رفته 

بلیط سینما برای پسر دلفینی گرفتیم 

رفتیم دیدیم راه بسته‌اس 

مبینا هم خیلی ترسیده بود برگشتیم 

بعد با ملیکا رفتیم شاد 

بعد یکم اشک آور خوردیم و بدو بدو کردیم 

الانم تو خوابگاه در و پنجره‌ها بسته‌اس 

چون تو حیاط اشک‌آور زدن :(

دیشب هم رفتیم سندروم هملت و دیدیم 

نور و صدا و بازی‌هاشون واقعا خیلی خوب بودا 

ولی مشکلش این بود که متنش خیلی سنگین بود 

یعنی من هیچی نفهمیدم ازش :(

یه خروار تمرین دارم 

هفته اول 

هعی 

دیگه چه خبر؟

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی