حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

کارهای گره خورده

جمعه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۵۷ ب.ظ

فردا انتخاب واحده 

شانس بیارم و برنامه‌ای که چیدم خراب نشه 

تا فردا باید این گزارش کوفتی رو که هرچی می‌نویسم تموم نمیشه تموم بشه 

چهارشنبه باید شیراز باشیم برای داداشم 

و شنبه باید تهران باشیم برای من 

خرید دارم ولی وقت نداریم برم خرید 

حداکثر دوشنبه باید راه بیوفتیم 

نمایشگاهه و وقت نداریم بریم 

هیچی از وسیله‌هامو جمع نکردم 

طی چند روز آینده باید همین وسط از نمی‌دونم چی امتحان آنلاین شفاهی بدم 

خونه بقلیمون شده مدرسه اونم ابتدای و پسرونه و مامانم قراره بدبخت بشه تک و تنها تو خونه 

همین وسط یه مشتری برای خونه پیدا شده که هم خوب می‌خره هم پولش نقده 

ماشینمون جا نداره برای بردن وسایل جفتمون 

لپ‌تاپم روز به روز داره اوضاعش بدتر میشه 

و از همه مهمتر 

خسته‌ام و دوست دارم برم توی استراحت مطلق 

ولی وقت ندارم 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی