حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

رگ خواب

چهارشنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۱، ۰۱:۵۰ ق.ظ

وای من چجوری کلاس پنجم که بودم آلبوم رگ خواب محسن یگانه رو گوش می‌کردم خدایی 

یه جوریم گوش دادم که بعد ده سال بیشتر هنوز حفظم ماشاالله 

همین الانش گوش می‌کنم روحم تیکه تیکه میشه 

اخه مرددددد تو چی کشیدی که اینا رو ساختی 

اخ آخ 

اصن دلم کباب شدددددد

همشونم مثه اون میم‌س که میگه متن آهنگش خیلی تلخه و ریتمش دوپس دوپسیه 

بعدشم که تازه حباب اومد 

دیگه اون اسپیکر من از دستم کنده نمی‌شد 

چقدررر هندسفری من خراب کردم سر اون آلبوما 

نچ نچ نچ نچ 

دوست داشتم برم کنسرتش 

یکی کنسرت محسن یگانه با آهنگای قدیمیش 

یکی کنسرت عمو پورنگ با آهنگای قدیمی 

یه روز تو خوابگاه البته برگزار کردیم این دوتا کنسرتو 

ولی خب واقعیش یه چیز دیگه‌اس به هرحال 

 

 

​​​​​​_ وقتی ساعت نزدیک دوعه و تو خوابت نمیاد و زده به سرت_

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی