حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

چمچمالم

دوشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۱، ۰۹:۴۲ ب.ظ

یه فشار خیلی خیلی زیادی رو قلبمه 

نتایج ارشد اومده و داداشم مونده تو دوراهی و خیلی راضی نیس 

حسشو درک می‌کنم 

بعد مامانم اومد منو مثال بزنه که مثلا نگین هم موقع اعلام نتایج ناراضی بوده ولی الان راضیه مگه نه؟؟؟؟

و جواب من این بود که 

نه 

مامانم خیلی شوکه شد حقیقتا 

و بعدش چی گفت 

«یعنی اگه می‌رفتی پزشکی راضی بود»

و من یه بار دیگه تموم فحش هایی که بلدم از تو ذهنم مرور کردم و مسئول بالا تا پایین این مملکت روانه کردم 

و حتی الان هم نمی‌تونم ادامه اینو بنویسم چون طبق معمول داره اشکم درمیاد ولی من الان وسط سالن نشستم و شرایط گریه کردم ندارم 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی