حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

برگانم 🍃🍃

پنجشنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰۸:۰۴ ب.ظ

از صبح که فاطمه ماجراهای مجید و تعریف کرده هنوز تو شوکم 

حالا ما هم دقیقشو نمی‌دونیم که چی شده و قضیه چجوری بوده 

ولی اصن خیلی ناراحتم 

چرا یه پسر ۲۴-۲۳ ساله باید تو این سن یه بار ازدواج کرده باشه و طلاق گرفته باشه و انقدر داغون شده باشه 

وای اصن خیلی دلم سوخت براش 

عاقا 

گناه داره خب 

فک کنم مامان باباش مجبور شدن خونه‌ای چیزی‌شونم بفروشن که مهریه بدن 

چون گفته بوده شرمنده مامان بابامم و فقط باید بشینم سفید شدن موهاشونو ببینم 

عاقا دیگه 

چرا ملت حواسشونو جمع نمی‌کنن خب 

ناراحت شدم خیلی 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی