حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

کی ضرر می‌کنه؟ خودش

شنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۰۹:۵۷ ب.ظ

حالا زارت که من بین این دوتا درس اونی رو حذف کردم که استادش انقد خوب نمره داده و همه چیو همینجوری داده و سه نمره هم اضافه داده اونی که میانترمشو مثه من داغون بود الان شده ۱۸ 

بعد اون یکی رو نگه داشتم که پایانترمش اونقدر بد بود و خود استادم که نمره نده و حالا بهتر که نده و بیوفتم 

توف 

اصلا هم پشیمون نیستم 

تهش کی ضرر می‌کنه 

خودشون معلومه 

افتخار داشتن دانشجویی مثه منو از دست دادن 

خلاصه که امیدوارم یه استاد بد نیاد به جای این :`)

۹۸% خوشحالم و فقط و فقط ۲% حسودی می‌کنم 

بعله 

ایش 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی