حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

اعع فردا کنکوره

سه شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۱ ب.ظ

دیگه انقدی از کنکور فاصله گرفتم که از تو بلاگای بقیه باید خبردار بشم که فردا کنکوره 

من از اون دسته آدمایی بودم که سال کنکور هیچ فشاری بهم نیومد 

بعد الان یه عده هستن که موقع پایانترما میگن همین که الان نباید برای کنکور بخونیم خداروشکر 

ولی من اصلا اینجوری نیستم 

حقیقتا ترجیح میدم هرسال کنکور بدم تا بخوام پایانترم بدم هر ترم 

خلاصه که اون خیلی بهتر بود به نظرم 

سرکنکور هم اصن استرس نداشتم 

برعکس الانم که معده‌ام انقد استرسی شده و سر کوچیک‌ترین امتحانی بهم می‌ریزه 

خلاصه که هی به ما گفتن کنکور و رد کنین دانشگاه دولتی آسونه بقیه‌ش 

ولی مثه سگ دروغ گفتن :))

 

 

پ‌ن: کاش اون دزد عوضی می‌داشت حداقل خودم یه بار اون سرویسه رو از نزدیک ببینم حداقل بفهمم رنگ نگیناش دقیقا چه رنگی بود ⁦:'(⁩

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۰۷

نظرات  (۱)

موفق باشید...

🌹🌹🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی