حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

تئاتر

جمعه, ۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۸ ق.ظ

امروز برای اولین بار رفتم تئاتر دیدم 

و خیلی خیلی خیلی خوب بود 

رفتیم تاکسیدرمی 

درام طنز بود 

و خیلی خیلی خوب بود 

و خیلی خیلی راضی بودم 

اره دیگه 

همینکه دارم برمی‌گردم وگرنه بچه‌ها دوشنبه دارن میرن دیو و دلبر 

اونم دوست داشتم برم 

مخصوصا که توی تالار وحدت بود 

خیلی دوست دارم تالار وحدت و ببینم 

هی می‌خواستم این کنسرت کلاسیکا رو برم ولی همشون ساعت نه و نیم به بعد بودن 

برگشتنی دیروقت می‌شد اگه می‌خواستم برم 

اره دیگه خلاصه که خیلی با تئاتر حال کردم 

دیروز هم رفتیم جشن امضای کتاب 

جالب بود 

اونم برای بار اول بود که می‌رفتم 

خوش گذشت 

اصولا بدون درس خوش می‌گذره 

بدون استرس و فشار اضافی 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی