حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

غرغر‌های شبانه

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۰۱:۲۶ ق.ظ

نگاه کردم دیدم کلا تنها کاری تو این چند وقت اینجا انجام دادم غرغر کردن بوده :))

خب اینم روش

 

لپ‌تاپمو گرفتم 

گفتش از پنج‌تا جا اتصالی کرده بود :/

بعدم گفتش قابش از داخل کلی شکستگی داشته 

سوکت شارژرشم شکستگی داشته :/

تازه می‌گفت از قبلم مشخص بوده 

و قابشو به پلشت‌ترین حالت ممکن چسب زده بود 

گفتش از توش عکس گرفتم 

واقعا نمی‌دونم چرا خریت کردیم و نگفتیم خب نشون بده 

از قبلش واقعا اینجوری نبود 

حس می‌کردم خودش زده شکسته و چسب مالیش کرده 

بعد پرسیدیم بخواین بردارین چند برمی‌دارین ازمون همینو 

مرتیکه پررو خر میگه نهایتا چهار پنج تومن 

خب برو بمیر 

حالا درسته لپ‌تاپ ارزون شده 

ولی دیگه نه اینقدر که تو خر میگی 

اه 

 

تلویزیونا چرا هرچی بزرگ‌تر می‌شن کیفتشون بدتر میشه

من فک می‌کردم مشکل از اسنوا و سام و جی‌پلاسه 

ولی الان دارم می‌بینم سامسونگ از اینا بدتر نباشه بهترم نیس

واقعا اگه بنا به اینه که فقط تصویرای کیفیت بالا رو بتونه خوب پخش کنه که خب خسته نباشه واقعا 

مسخره ها 

 

تنها نکته مثبت امروز این بود که کار خریدم برای گوشیم

اون گارد قبلیه دیگه انقد چرک شده بود که از گل‌بهی داشت یه سیاه می‌رسید 

پاییناشم همه کنده شده بود دیگه 

گوشیم انقد قدیمی شده که برای گارد خریدن براش باید یه پاساژو بگردی تا شاید دوتا مغازه پیدا کنی که دوتا طرح داشته باشن

ولی فعلا باید لپ‌تاپ رو عوض کنم 

نکبت 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی