حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

دیگه دیره

يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۰۲:۰۲ ب.ظ

حساب کردم معدلم اگه بخواد برسه به 17 سه ترم باقی مونده رو باید با معدل 19.5 بگذرونم 

حتی اگه بخوام برسه به 16.5 باید با 18.2 بگذرونم 

و درنهایت اگه بخوام برسه به 16 باید با 16.9 بگذرونم 

حس می کنم خیلی دیر اقدام کردم به بالا بردن معدل

و همه اینا تقصیر کیه 

تقصیر اونی که به ما نگفت 

تقصیر اونی که به ما گفت پاس کن بره 

و تقصیر منی که به حرفشون گوش دادم و پاس کردم رفت 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۷

نظرات  (۱)

۱۷ بهمن ۰۰ ، ۱۴:۲۹ تار و پود √

تجربه منم هست :) البته من بعد از فارغ تحصیلی فهمیدم

پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی