حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

شما هم؟

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۱۹ ب.ظ

شما هم وقتی استرس دارین همش اینجا پلاسین؟

یا از بی کسی منه؟

:)

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۲۸

نظرات  (۱)

۲۸ دی ۰۰ ، ۲۲:۲۱ سرباز مادر

بله الان من استرس امتحانمو دارم هیچی هم نگا نکردم

فردا وای به حالم

پاسخ:
خب نمی‌تونم بگم برین درس بخونین چون خودمم همش اینجام 
ولی ایشالا آسون باشه خوب بدین امتحانتونو :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی