حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

خدایا شکرت ولی

يكشنبه, ۵ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۲۴ ب.ظ

دلم می گیره از این موجودات عجیب و غریبی که هستیم 

بچه سه سالش مریضه تب داره 

نمی برتش دکتر چون هوا سرده حال نداره لباس بپوشه و بره بیرون

اون یکی به بچه ش که هنوز ده سالش نشده مشروب میده بخوره 

اینا چین خدا؟

چرا هستن؟

شکرت 

ولی 

یکم بیشتر حواست به ما باشه

به ما یعنی کلا به ادما ها

می دونم هستا

ولی 

اه ببخشید انقد غرغرو ام

اصن من حرف نزنم بهتره 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی