حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

😂😂😂😂😂

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۳ ب.ظ

وای خدا 😂😂😂

کلیپ رقص کاسیاس با آهنگ اندی رو دیدم 😂😂😂

خدای من 😂😂😂

تلاش هاش برای بشکن زدن وااااااای 😂😂😂

دستشو مشت کرده بود گذاشته بود تو اون یکی دستش انتظار داشت صدا هم بده خدااااااااا😂😂😂

اون جا که شاباش ریختن و همزمان برگای اونم ریخت 🤦🤦🤦

اینجوری بود که داشت می‌گفت حاجی اونا دلاره زیر پاهاتون کثافتا

چرا جمعش نمی‌کنید یکی هم اونجا مونده لگد نکن برادر

وای یعنی خنده‌دارترین چیزی بود که تو این چند وقت دیدم

خیلی خوب بود

یعنی نفوذ فرهنگی تا کجا 😂😂🤦🤦

آه

ایکر مقدس 

​​​​​​

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی