حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

دانشگاه عزیز من

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶ ب.ظ

به عنوان کسی که حداقل تا حالا قصد اپلای نداشته 

باید بگم epfl عزیزترین دانشگاه خارجی برامه

یعنی اگه یه روزی قصد داشتم باشم برم دوست دارم برم epfl

اصن به طرز عجیبی ازش خوشم میاد 

یعنی با مثلا mit هم حال نمی‌کنما ولی با epfl چرا 

بعد ظهر بود دیدم که ظاهراً برای تابستون سال دیگه کارآموزی گذاشته که از قضا برای دانشجوهایی که حداقل دوسال کارشناسی خوندن

و خب از شما چه پنهون که دلم خواس 😔

پررو هم که خب خودتونین

فقط یه مقدار معدلم پایینه

و زبانم خوب نیس

و سابقه کار آزمایشگاهی ندارم 

و همچنین سگ حاضر نمیشه به من ریکام بده 🙃

بعله 

ولی خب برای اولین بار دلم خواس که برای یه جایی اپلای کنم 

اره دیگه 

 

پ‌ن بی‌ربط: وای من هنوز از ظهر دارم عکسای نانا رو نگاه می‌کنم ذوق می‌کنم تو دلم جیغ می‌کشم عرررررررررررررر

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۲۴

نظرات  (۱)

سلام و عرض احترام.

با سیونت ؛ داشتن درآمد پایدار و حرفه ای را بدون سرمایه اولیه تجربه کنید.

سیونت اولین و تنها پلتفرم خرید و فروش فایل همراه با گارانتی راه اندازی شد. هم اکنون با ساخت غرفه و فروش فایل های خود، درآمد میلیونی کسب نمایید.

در سیونت تمامی امکانات و قابلیت های یک فروشگاه اینترنتی تمام عیار فایل به صورت کاملا رایگان و بدون محدودیت زمانی در اختیار شما قرار گرفته و صرفا به ازای هر فروش موفق ، از شما کارمزد کسر خواهد شد.

منتظر حضورتان هستیم.

https://savenet.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی