حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

نیش باز من

يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۰۴:۴۶ ب.ظ

عرررررررررررررر

مثه اسکولا همین جوری دارم می‌خندم 

اه 

خیر سرم فردا امتحان دارم 

حتی نمی‌دونم مبحث امتحان چی هست چه برسه به اینکه خونده باشمش

واااااااااای

لایو دومی رو برای این قطع کرده که ملت داشتن پول می‌ریختند براش

خدایا 

شاهدان عینی گفتن اولش با ده دلار بیست دلار شروع شده 

همینجوری بالاتر رفته 

تا اینکه یه خری پیدا شده ۳۳۰ دلار زده 😂😭

خودشم اصن خبر نداشته ملت داشتن براش پول می‌ریختن یهو فهمیده گرخیده لایوو بسته 

بعد که دوباره باز کرده اهدا رو بسته بوده 

گویا تو ده دیقه دوستان ۲۰۰۰ دلار ریخت 🤦😂😭

کثافتای خرپول 😭😭😭

دارم می‌ترکم از خنده 

بیاین پولاتونو بدین به من عوضیاااااا 😭😭😭

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی