حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

دارم وسوسه می شم

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۴۰ ب.ظ

این cho خر داره وسوسه م می کنه برم نیروانا در اتش ببینم 

خیلی خریته ولی

برای منی که تا حالا سریال چینی ندیدم 

با تاریخی شروع کنم ؟

به هرحال که اولویتم فعلا چرنوبیله

بعدشم که پسران اشوب

ولی هی یه جوری میگه نشستم پاش عر زدم که وسوسه می شم 

کسی ندیده ش تاحالا ؟

از کی می پرسم -.-

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی