حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

این روزا

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۰۸:۵۵ ب.ظ

این روزا بیشتر از هر زمانی از اینده می ترسم

از این که نمی دونم چی میشه

از این که چیزی براش متصور نیستم

من تا این جاشو بلد بودم که درس بخونم و برم دانشگاه 

پس بعدش چی

این که بعدش شفاف نیس می ترسونتم

نمیشه یه راهنمایی کنید براش 

باید برم سرکار؟ یا ارشد بخونم؟ یا مثلا جفتش؟

کجا برم سرکار

اصن کار گیرم میاد

نمیشه یکم همه چی ساده تر بود

مثلا هیچ تصوری از ده سال اینده م ندارم 

خیلی بده 

 

** وقتایی که با لپ تاپ میام و نیم فاصله نمی زنم خیلی رو مخمه 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی