حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

تایملاین قدیمی

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۰۱:۴۵ ق.ظ

خب 

بالاخره رفتم یه سر بهشون زدم 

به خیلیا 

یه ساعت نیم طول کشید

فقط برای یه نگاه سرسرکی

کیانوش، صالح، حانیه، مودی، حسین، مصطفی ها، وزیری، میمندیان، کیا، ویلی ونکا، صادق، شاکر، مهرانه، آقا سامانی، خسروانجم، شهبازی، فاطمه، نراقی و... 

دلم براشون تنگ شده بود 

حالم خوب شد :)

باید تلاش کنم زود به زود بهشون سر بزنم 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی