حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

گور بابای وابستگی

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۴ ب.ظ

خب به درک که خیلی دارم می نویسم اینجا

داشتم فکر می کردم که چقد عوض شدم تو این مدت

نسبت به اتفاقات اطراف بی حس ترینم

تایم لاینم کلا عوض شده

دیگه سیاسی نمی خونم

حتی حوصله خوندن ترجمانم ندارم

دلم برای کیا سمانه مصطفی علی کیانوش غزل و خیلی و خیلی دیگه از ادمایی که می شناختم تنگ شده

نمی دونم به خاطر خونه نشینیه یا چی

اها یادم اومد

همش زیر سر فلاحه 

در راستای کم کردن استرس همه چیو ول کردم 

کلا بعد کلاسش عوض شدم 

قصد کردم از فردا بهشون سربزنم 

ان شاء الله

 

پ ن: اجرای مارینسکی رو دارم می بینم که دین امروز و ادا کنم 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی