حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

پاول عزیز

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۰۴:۳۸ ب.ظ

اقا اینجانب کمااااااااااال تشکر رو دارم از مستر پاول دوروف

اصن خاک تو سر اون خارجیا کنن که پیام‌رسان عمومی‌شون واتساپه آشغاله

ولی آخه برادر شما دیگه چرا

این چه کار واتساپ گونه‌ای بود که در آپدیت آخر کردی ها

چرا یکی تو یه گروه باید بفهمه کیا پیامشو سین کردن ها😓

نکن برادر

برا خودت میگما

پس فردا میشی یه اشغال به درد نخور مثه واتساپ

از شما بعید بود

باشد که اصلاح شوید

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی