حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

وراجی

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۰۹:۱۰ ب.ظ

یه زن ایرانی‌الاصل شده شهردار فرانکفورت

بریتنی نامزد کرده، نامزدشم ایرانیه =)) سام اصغری

تازه کشف کردم مِی‌جِی مامانش ایرانیه. ولی خودش تا راهنمایی فکر می‌کرده امریکاییه :/ بعد یه روزی دیده مامانش داره با مامان بزرگش حرف می‌زنه با یه زبون عجیب :| بعد فهمیده مامانش ایرانیه :| تازه گوگوشم گوش میده =)))

واقعا ایرانیا چقد همه جا هستن 

خوبه راضیم

 

زیاد میام اینجا 

مجید می‌گفت اینکه زیاد میاد اینجا یعنی تنها شده 

ولی من که همیشه همین بودم

 

با پسرم حرف زدم

گفت این یه سال همش براش عذاب بوده

توش خودمو می‌بینم 

ناراحتم که نتونستم بهش فشار بیارم تا اراده‌شو جمع کنه و به هدفش برسه

نمی‌دونم اسمش قسمته

یا تنبلی ما

ولی امیدوارم پشیمون نشیم

ناراحتم که داره همون راهی رو می‌ره که من رفتم 

کاش می‌شد بیشتر بهش کمک کنم

کاش باهام راحت‌تر بود

 

و همچنان 

دلم تنگه پرتقال من ...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی