حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

تمومش کردم

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰، ۰۲:۲۳ ب.ظ

دیشب Alice in borderland تموم کردم

به نظرم بعد از مدت ها یه چیز خوب از نتفلیکس دیدم

از اینکه روندش کند نبود بسیار راضی‌ام

مشکلم با خیلی از سریالا اینه که خیلی خوب شروع می‌کنن و ادامه میدم منتها نمی‌دونم تهشو چجوری جمع کنن گند می‌زنن یا یهو خیلی هندی میشه کلا مثه Nevers یا نمونه باااااارزش attack on titan 

اون که دیگه نگم دیگه هنوز دلم از دستش خونه اه 

اینم آخرش یکم داشت هندی میشد که خب باید ببینیم فصل بعد چی میشه.

کلا به نظرم اول باید آخر یه داستانو نوشت بعد اول شو

شروع می‌کنن انقد داستانو پرورش میدن تهشو می‌مونن چه جوری جمع کنن

خلاصه که امیدوارم فصل بعدیش خیلی هندی نشه و یه پایان درست داشته باشه.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی