حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرف های قاطی پاتی

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۹ ق.ظ

دو رقمی که شده بود یادته

الان یه رقمی شده

سخت می‌گذره

کاش حداقل خوش می‌گذشت

دوست دارم برگردم تهران

ولی نرم سرکلاس

حوصله کلاس حضوری ندارم

در واقع حوصله استادای حضوری رو ندارم دیگه

این روزا بی‌حوصله و بی‌حس ترینم

هنوز حسام برنگشتن

هنوز هیچ واکنشی به اتفاقای اطرافم ندارم

سختمه برگردم به شرایط قبل کرونا

از اینکه دارن واکسن می‌زنن نمی‌دونم خوشحال باشم یا ناراحت

هر طرف مغزم یه چیزی می‌خواد 

دلم هم که این وسط هیچ حسی نداره 

خسته‌ام 

از همه جا و همه چیز

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی