حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

کاشکی بشه

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۰۲ ب.ظ

کاشکی بتونم این ایده‌ای که تو ذهنمه رو عملی کنم 

یه کوچولو اعتماد به نفس می‌خواد فقط

برای یه بارم که شده 

با تمام وجود

جرات خودتو جمع کن 

و 

این جمله رو تکرار کن

کسی تو رو نمی‌شناسه 

کسی تو رو نمی‌شناسه 

کسی تو رو نمی‌شناسه 

پس فقط کارتو بکن

یا میشه

یا نمیشه

ولی تو دیگه حسرت نمی‌خوری

تو خیالت دیگه با خودت کلنجار نمیری

موفق باشیییییی نگین :)

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی