حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

استاد زبانم مرد

جمعه, ۵ شهریور ۱۴۰۰، ۰۸:۱۶ ب.ظ

بعله

استاد زبانم مرد

خدا بیامرزه ولی خیلی بد موقع مرد

الان این وسط این دوتا کلاسی که هر کدوم ۴۰ تا ظرفیت دارن و ۷۱ نفر تو لیست انتظارشن خدا می‌دونه چی میشه

اگه شانس منه که اصولاً بدترین حالت ممکن رخ میده

مثلا عزیزی رو جایگزین می‌کنن

یا با این عقلی که دانشگاه ما داره هیچ بعید نیس که کلا کلاسو حذف کنه بعدم بگه تو تکمیلی دوباره بردارین که اونجوری هیچ جوره به من نمی‌رسه 

حضوریا که ازش خیلی راضی نبودن 

ولی مجازی که خوب بود بنده خدا

خدا بیامرزه

ولی خیلی بد موقع مرد

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی