حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

میدونی؟

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۰۱ ب.ظ

یه پسره بود برای کافه نزدیک میدون ولیعصر کار می‌کرد (نمی‌دونم هنوزم هست یا نه) 

روشهای تبلیغیش خیلی بامزه بودن

یهو تو پیاده‌رو می‌پرید جلوت می‌گفت

" می‌دونی اگه بیای کافه ما چی میشهههههه "

بار اول اگه نمی‌ترسیدی واقعا آدم شجاعی بودی 🤦

دلم حتی برا اونم تنگ شده

یه دفعه جرات حقیقت بازی می‌کردیم قرار بود که هرکی جرات بخواد بره به پسره بگه می‌دونی اگه بیای خوابگاه ما چی میشهههه بعدشم بگه خب راه نمیدنت دیگه خوابگاه دخترونس 😑

دلم برا اسکول بازیامون تنگ شده 

هعی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی