حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

مجددا همینجوری

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۰۳ ب.ظ

نصف تابستون تموم شد

و من هیچکدوم از کارای مهمم رو که می‌خواستم انجام بدم نکردم

ولی در عوض تو فیلم دیدن جبرانش کردم 😑🤦

Silver skate رو دیدم. یه فیلم روسی فانتزی. از اینا که دختر پادشاه عاشق پسر گدا میشه و خواستگار پولدارشو نمی‌خواد. خیلی وقت بود از این فیلما ندیده بودم.

Queen's gambit هم دیدم. بد نبود. حقیقتا با اون تعریفایی که ازش شنیده بودم خیلی بیشتر ازش انتظار داشتم. ولی خب بازم بد نبود. کلا نمی‌دونم چرا خیلیییییی کم پیش میاد یه چیزی رو ببینم که ارزش دوبار دیدن داشته باشه.

الانم دو تا انیمه و شش تا فیلم دیگه دارم که باید ببینم :)

احتمال اینکه بعدا پشیمون بشم که چرا تابستونمو اینجوری گذروندم زیاده ولی خب چه میشه کرد 

خسته‌تر و بی‌حوصله‌تر از اونیم که بخوام یه کار درست حسابی بکنم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی