حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

نقاشیم + کمک

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۴ ق.ظ

بالاخره اومدم نقاشی کشیدن ولی با عکسای خودمون شروع نکردم 

زیادی سنگین بود به نظرم بعد ۵ سال که دست به هیچی نزده بودم

اروینو کشیدم ولی هنوز سایه‌هاشو نزدم

چون یه مشکلی داره که نمی‌دونم کجاس 

 

حس می‌کنم یه چیزیش خرابه ولی نمی‌دونم چیش

 

اون عطوفت لازمو نداره به نظرم تو نقاشیم :(

اگه یوقت اینو دیدین و فهمیدین مشکلش کجاست به منم بگین لطفاً مرسی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۳۰

نظرات  (۱)

فکر می‌کنم زاویه چشم و ابروش و پهنای ابروش یکم متفاوت شده با عکس. 

پاسخ:
اعع اره مرسی 3>

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی