حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

تایم لاین بغلی

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۰۷:۵۵ ب.ظ

خیلی وقت بود از اون یکی تایم لاین خبر نگرفته بودم 

انتظار داشتم وقتی می‌رم ببینم دیگه حداقل یه نفر عروس یا داماد شده دیگه که متاسفانه انتظارات برآورده نشد

دوستان کم کارن متاسفانه

ولی خوبیش اینه که همیشه حتی وسط این همه اعتراض و تلخی و سختی بازم می‌تونن بخندونن منو 

به خصوص کیا 

لامصب یه جوری تو یه لول دیگه‌ایه که اصن هیچ‌وقت تکراری نمی‌شه 

خوبه که هستن 

همشون 

با اینکه هیچکدومو تا حالا از نزدیک ندیدم و حتی درست نمی‌شناسمشون ولی دوستشون دارم :)

از مزایای فجازی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی