حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

کاش لال شین

جمعه, ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۰۷:۴۱ ب.ظ

فقط دعا کن و دعا می کنم که این مزخرفاتتونو هیچ وقت نبینه

هیچ وقت

بشینین تا یه روزی یه جایی جوری آهش بگیرتتون

چقدر اشغالین که روزمو اینجوری خراب کردین آخه 

اون کثافتی که گفت من ناراحتم که اون زنده می‌مونه 

کاش بدونی خیلی حیوونی

کاش بدونی منم خیلی ناراحتم که آدمایی مثل تو می‌تونن نفس بکشن

کاش هیچ وقت این حرفاتونو نبینه 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی