حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

روزانه

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۴۷ ب.ظ

اول از همه امروز تولد س عه 🎉🎉🎉🎉

پس در نتیجه تولد الف هم هست 🎉🎉🎉

دلم برا س تنگ شده :( برای سگ اخلاقیاش و وحشی بازیاش که هی به زور یه چیزی بکنم تو حلقش تا ساکت شه 😂 

امیدوارم خونوادشون آروم شده باشه. نمی‌دونم مشکلشون چی بود یعنی حتی م هم دقیقا نمی‌دونست ولی خب تنش زیاد داشتن برا همین همیشه نگران الف بود بیشتر از خودش. ایشالا که الان خوب و خوش باشن.

هفته دیگه جمعه عروسی فائزه‌س 🎉🎉🎉😍😍😍

چقد دلم می‌خواد بریم. وای خدا اصن ما کی انقد بزرگ شدیم همین دیروز بود من می‌رفتم شطرنج اونم میومد تکواندو تا لاغر بشه

چه زود گذشت 🤧🤧🤧

دیشب Nevers تموم کردم و خب خوشم نیومد 😑🤦 اصن قسمت آخرش یه جوری همه چیو هم زد که برگام 

به نظرم باید برم بشینم همون رزیدنت ببینم. حداقل اونو می‌دونم چیه تهش چی میشه. هرچند آخر اونم هی لیونو فحش می‌دم که تو چقد بد‌سلیقه‌ای اه. اصن کاری می‌کنن برم بشینم مارول ببینم 🤦

دوست دارم برم کارآموزی ولی اینقدر تو خونه بودم و تو این مدت و با هیچ کی ارتباط نداشتم می‌ترسم ☹️🤦 در واقع هم دوست دارم از این منطقه امنم خارج شم یا حداقل گسترشش بدم هم اینکه می‌ترسم. قبلا بهتر شده بودما ولی الان تو این دوسال انقدر تو خونه موندم همون یه ذره توانایی حرف زدم با آدما رو هم از دست دادم

کاش یکی بود با هم دوتایی می‌رفتیم. در واقع یکی که هست ولی خب اون شخص کسی نیست جز خانوم د 😑😑😑 که اصلا باهاش نمی‌سازم

همینا دیگه 

بازم خیلی طولانی شد 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی