حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

کاش میشد

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۳ ب.ظ

کاش میشد یکی رو می‌داشتم که باهاش راحت می‌بودم

راحت جلوش می‌خندیدم

راحت جلوش گریه می‌کردم

راحت الان بهش می‌گفتم درد دارم 

راحت همه فکرای تو ذهنمو بلند بلند براش می‌گفتم

 راحت راحت راحت

بدون اینکه دغدغه اینو داشته باشم که دعوام کنه

قضاوتم کنه

برای بقیه تعریف کنه

 

با این میزان از غیرصمیمی بودنم با اطرافیانم فک نکنم حالا حالا ها یه همچین کسی رو پیدا کنم 

اخرین باری که احساس صمیمیت با یکی کردم حانیه بود سر اتفاقای ترم قبل ولی فک کنم هنوز رکورد میزان راحتیم دست زینبه 

چقدر دوست دارم بهش پیام بدم و دوباره باهاش حرف بزنم

ولی حتی توانایی انجام اینم ندارم

اه خدا 

درد خیلی بده

منم که کسی جز تو رو ندارم 

خودت کمکم کن 

تنهایی خیلی سخته 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی