حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

بالاخره تموم شد

دوشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۹ ق.ظ

اخیش

بالاخره این سه روز لعنتی هم تموم شد

هر چند با احتمال خوبی الک مغ میوفتم ولی خب به درک 

همون اولشم باید حذفش می‌کردم. خریت کردم نگه داشتمش

این زبان فردا و تفسیر و توانبخشی هفته دیگه هم بدم دیگه می‌رسیم به رهایی مطلق💃💃💃💃

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی