حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

تصمیم نگین

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۲ ق.ظ

خب من تصمیم گرفتم حداقل یه بارم که شده تعارفو با خودم کنار بذارم هر چی دلم می‌خواد اینجا بنویسم بدون اینکه بخوام به چیزی فکر کنم.

پس احیانا اگه داشتین یه چیزی رو می‌خوندین و گفتین این دیگه چه چرتیه، من شرمندم چون اینا افکار و ردیات ذهن منه :)

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۲

نظرات  (۵)

۰۷ فروردين ۰۱ ، ۰۱:۵۹ زندگی ‌‌‌‌

تصمیم خیلی خوبی گرفتی ;-) 

پاسخ:
:)
۰۱ آبان ۰۱ ، ۲۳:۲۵ نرگس بیانستان

چطوریه‌ک از خرداد پارسال مینویسی ولی ۸ تا دنبال کننده داری؟!؟!

پاسخ:
چون کلا دو روزه فالو باکسمو باز کردم :دی 
و هنوزم مطمئن نیستم پشیمون نشم 

اصلا فلسفه وبلاگ شخصی همینه که هر چرتی میخوای رو توش بنویسی تا تخلیه بشی :))

پاسخ:
اره خیلی خوبه خیلی دوسش دارم 
۰۲ مهر ۰۲ ، ۲۲:۳۶ یاسمن گلی :)

چه تصمیم عالی گرفتی :)

پاسخ:
اره واقعا راضیم :))

راحت باش

پاسخ:
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی