حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

روزمره قسمت هزارم

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۰۹:۲۷ ب.ظ

چه زود دوباره برگشتم 

حیح :)

سلام 

 

فردا نوبت گرفتم کله صبح برای دکتر 

​​​​​​برای میخچه پام 

دیگه خیلی داره درد می‌گیره 

برم یه بلایی سرش بیارم 

 

 

​​​​​​آقا از همین تریبون می‌خوام استفاده کنم 

رسما بلالی سر کوچه برادران مظفر از سمت انقلاب و تبلیغ کنم 

تو کامنت پست قبلیه گفتم ولی نیازه که دوباره بگم 

از این بلال تنوریا داره با سس فرانسوی چدار و کیوی و تمشک و آلو 

کره و آویشن و پودر سیر و ادویه هم می‌زنه 

صندلی هم داره بشینی همونجا

آقا اولا که خیلی ارزونه 

۲۵تومن بیشتر نیس 

یعنی ما اون روز از تو اسنپ نگاه کردیم بلال خام دونه ۲۰ می‌داد 

اقا ما دیشب رفته بودیم دوباره اینجا 

بعد چندتا بلال پخته بیشتر براش نمونده بود 

بقیه‌اش تو تنور بود 

اونایی که مونده بود یکم کوچیک بود 

یعنی درواقع متوسط بود حتی کوچیکم نبود 

دیگه ما گفتیم اوکی همونا رو گرفتیم و خوردیم و اصن به 

جای همه خالی 

بعدددددد داشتیم می‌رفتیم که صدامون کرد 

دو سه تا بلال دیگه داد بهمون 

گفت بلالای شما همشون کوچیک بودن اینا رو هم بگیرین راضی باشین 

وای اصن خیلی مشتی بود 

هی ما می‌گفتیم نمی‌خواد 

هی می‌گفت نه راضی باشین از من 

اره دیگه 

خلاصه که ما از شدت راضی بودن تصمیم گرفتیم براش مشتری جمع کنیم 

شما هم برین پشیمون نمی‌شین 

 

 

همون نصفه پورپوزالی که نوشته بودم و ایمیل کردم برای استادم 

چهارشنبه هم قرار شد برم ببینمش 

 

 

کنکور ارشد هم ثبت‌نام کردم 

خانواده هم میگه برین خارج 

هم نمی‌خواد قبول کنه که بریم خارج :)))

یه وضعیتی 

البته جدی هنوز صحبت نکردیم وگرنه فک کنم اوکی بشه 

خلاصه که کنکور برق نوشتم فعلا 

ولی دلم باهاش نیس 

یعنی حالا اصن من که قصد ندارم ارشد بخونم 

ولی خب کلا حالا دیدی زندگی یه جوری شد ارشد هم خوندم اینجا 

مباحث کنکور برق و اصلا بلد نیستم 

یعنی مثلا کنترل ضریب چهاره و هیچی ازش یادم نمیاد 

بعدم کلا برای اینکه چه گرایشی برم داشتم نگاه می‌کردم 

​​​​​​​یه گرایش بود که فقط همین خراب شده داره

 که خب عمرا دوباره بیام و استادای اینجا رو تحمل کنم 

یه گرایش دیگه هم هست که فقط خواجه نصیر داره 

که خب از استادای خواجه نصیر تعریفای خوبی نمیشه 

ولی از اون طرف کامپیوتر بیشتر دوست دارم 

یعنی همین لیسانسم کی فکرشو می‌کرد من کامپیوتر خواجه‌نصیر نیارم 

حالا این که تموم شد 

بعد حتی مباحث کنکور اونا رو بیشتر بلدم 

چون مشترک که زیاد داریم 

و اونا رو بهتر بلدم باز 

با احتمال خوبی کنکور کامپیوتر و بهتر میدم 

ولی خب رقابت براش بیشتره 

نمی‌دونم چیکار کنم 

ثبت‌نام و تا ۱۷ام تمدید کردن 

اها خانواده هم تاکیییید دارن رو کنکور ارشد وزارت بهداشت 

بعد هی من میگم اون اصلا الان نیس 

ولم بکن 

هی میگن اونم خوب چیزیه ها :))

 

 

بلیط قطار برای بعد آبان و چرا باز نمی‌کنننننننن

 

 

آها 

بابای غ که از شیراز اومده بود ماشین غ رو هم آورده بود 

بعد دیشب ۸ نفری تو یه ۲۰۶ نشستیم :)))

سه تا جلو 

پنججججج تا عقب :))))

 

 

حالا تا اینجا که اومدم بذا یه تبلیغ دیگه هم بکنم :)))

اقا کافه هنرم خیلی قیمتاش و کلا چیزاش خوبه 

تو انقلابه 

کلا فک کنم همه چیزاش حتی غذاهاش زیر دویسته 

حجم چیزایی که میده مخصوصاااااا کیکش خیلی زیاده 

حتی ۹درصد مالیات هم نمی‌گیره 

یه آبمیوه‌ای هم سرنبش کوچه بالاترش هست که اونم قیمتاش خیلی خوبه 

ولی هنوز اونجا نرفتیم ببینیم محصولاتشون خوبه یا نه  

 

 

 

همین دیگه تا

تا درودی دیگر بدرود 

​​​​​​

 

​​​​​

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۱۵

نظرات  (۲)

جالبه، همین اواخر هم‌اتاقی‌م داشت میگفت که کافه هنر نرو، قیمتاش خوب نیست. یا شایدم کافه پرهنر، یه هنر داشت.

من که آخر کارشناسی بودم، سوال من از بچه‌ها، و سوال خودشون از خودشون این بود که «چرا بریم؟»، و خب خیلی‌هاشون رفتن، الان که ارشدم، سوال رایج این شده که «چرا موندی؟».

خیلی خوب تبلیغ کردین، من که متقاعد شدم.

 

پاسخ:
اعع خب آره شاید اون هنر و نمی‌گفته چون این هنره واقعا خوبه قیمتاش 
اره منم اول کارشناسی که بودم خودم می‌گفتم چرا برم ولی الان حتی هردفعه که با فیلترشکنم به مشکل می‌خورم میگم چرا موندی 
خب خداروشکر که متقاعد شدین امتحان کنین ایشالا راضی باشین :)

😐😂😂شاید باید برای یه بلال بیام تهران...

پاسخ:
وای نمی‌دونستم تهران نیستی ببخشید 😂😬
ولی کلا من تو جاهای دیگه ندیدیم بلال تنوری بدن. یعنی شایدم هست ولی تو مشهد من فقط بلال آتیشی دیدم🤔
شما خودت یه بلال شیرین (از اینا که برای ذرت مکزیکیه) بخر بذار تو قابلمه پخته بشه بعدش روش کره بمال با نمک حال کن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی