حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

اعصابم خوردههههههه

شنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳ ق.ظ

سلام 

اه

خیر سرم گفتم از شنبه‌ای که امروز باشه بعد از دور استراحت بیوفتم دنبال کارام 

پیام استادم و سین زدم و توف 

گفته یه سر برو مرکز موفقیان 

و من کجام الان؟

۱۰۰۰کیلومتر دورتر از مرکز موفقیان 

خب آخه مرد 

سگ تو روحت 

خودت تکلیفمو مشخص کن دیگه 

اه 

حتی بلیط هم نیس برم 

یعنی هست که برم 

چیزی نیس برگردم 

حتی اگه برم هم اونجا جا ندارم 

اصن نمی‌دونم اونجا منو راه میدن یا نه 

توف واقعا 

و الان بیشتر از دو ساعته که الکی گوشی گرفتم دستم و هیچ کاری نمی‌کنم 

اه 

اعصابم خوردههههههههههههه 

حتی یه سایتم ندارن 

آه 

بعد می‌دونین چیه 

مامان دیروز شایدم پریروز رفته بود ام‌آرآی بده 

و بابام اومده میگه 

تو دوره ای چیزی نیس بری یاد بگیری که بری با همین ام‌آرآی یا سونوگرافی و اینا کار کنی 

وای فقط دلم می‌خواد سرمو بگویم به دیوار 

هی بهش می‌گم که چی بشه خب 

​​​​​​وای دلم می‌خواد بمیرمممممممممم 

وای 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی