حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

چرا نباید قبل خواب گوشی را چک کنیم

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۱:۱۲ ق.ظ

این درسی که تی‌ای شدم دانشجوهاش رسیدن به تمرینی که من طرح کردم 

بعد هی دارن سوال می‌پرسن 

دیشب جواب یکی رو دادم 

که یه قسمت سوالش مشابه ترم قبل بود 

بعد من ترم قبل یه جوری حل کرده بودم که بعدش از روی یکی از سال قبلیا و پاسخنامه کتاب نگاه کردم دیدم من اشتباه حل کرده بودم گویا 

بعد دیشب یکی مثه من حل کرده بود منم گفتم غلطه 

بعد دوباره امشب پیام داده که من رفتم اینو با کامپیوتر زدم بازم همینه چرا میگی غلطه 

و رفتم چک کردم دیدم بعله درسته 

یعنی اون سال قبلیه و پاسخ نامه کتاب غلطه 

حس شرمساری دارم که جواب غلط دادم بهش 

حس بی آبرویی 

تازه هنوزم نرفتم سین بزنم جواب بدم 

گذاشتم فردا صبح 

اگه خودم با طرف صحبت می‌کردم اوکی بود 

مشکل اینه که پیاما رو فوروارد می‌کنن تو گروه همه تی‌ایا 

اینجوری خیلی حس بی آبرویی بیشتری می‌کنم 

:((((((((

نمی‌خوام 

خاک تو سر کمال‌گرا بدبختم بکنه 

خب یه اشتباهه دیگه 

پیش میاد 

:((((((

الان همه میرن میگن چه تی‌ایای داغونین که خودشونم جواب سوالاشونو نمی‌دونن :(((((

ناراحتم 

:(((((((

آه

می‌مردی اگه قبل خواب اون نت کوفتی رو وصل نمی‌کردی که اینجوری فکر و خیال بخوای بکنی تا صبح بدبخت 

:((((((

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۲۷

نظرات  (۱)

سلام.

والا دانشگاه شیراز که من هستم اگر بدونی چه قدر Ta هامون مزخرفن. البته من مهندسی نیستم. ولی در کل عین خیالشونم نیس نه درست سر کلاس تمرینایی که بایدو حل میکنن نه براشون مهمه. اگرم بلد نباشن راحت میگن اینو نمیدونیم بعدا میگیم.

در کل اعتماد به نفس داشته باش. من خودم به شخصه پشت سر اوناییشون که ارزش قایل نیستن حرف میزنم و بدم میاد از اینکه وجدان ندارن. اما غلط حل کردن وقتی بدونم طرف براش مهمه که کارشو درست انجام بده اما حالا یه جایی اشتباه حل کرده اصلا اشکالی نداره. وقتی خود استادا هم غلط حل میکنن دیگه چه توقعی از Ta هست. این جو دانشگاه ما بود جو مال شمارو نمیدونم. همه ی استادا و Ta ها خیلی کاردرست و باسوادن؟

 

پاسخ:
سلام 
نه والا اینجا هم یه خروار استاد و تی‌ای بی‌سواد هست 
ولی مشکل از خودمه که خیلی کمال‌گرا و بی‌اعتماد به نفسم :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی