حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

فاقد محتوا ارزشمند

پنجشنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۱ ب.ظ

چقدر خونه پیدا کردن سخته 

چقدر خونه‌ها گرونن 

چقدر دارن گرون‌تر میشن 

 

لپ‌تاپ جدید و رو گرفتم 

خداروشکر سالم و خوبه 

امیدوارم بتونم کارای انتقال از این یکی لپ‌تاپ و به اون یکی رو تموم کنم تا فردا 

 

برای فردا آخر شب بلیط گرفتم 

به زور جا گیرم اومد 

کوپه خواهران هم نیس 

و امیدوارم راحت جابجام کنن 

یا یه خانواده باشن حداقل 

 

تکلیفمونو نمی‌دونم چیه از شنبه 

 

این بچه الان داره کوچه‌های شهر پر ولگرده می‌خونه 

و یه بار دیگه باید بگم که چقدرررر این آهنگ سوز داره 

 

گفتن شنبه اون یه نفر دیگه هم قراره با وثیقه آزاد بشه 

ان‌شاءالله 

خداروشکر مائده هم زنگ زده خونشون و گفته اوینم 

بهتر از بی‌خبریه 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۱۴

نظرات  (۱)

چقدر مثل منی

دنبال خونه میگردم تو تهران 

خونه ها خیلی گرونن

دارم لپتاپ جدید میگیرم

از الان نگران اینم که اگه بلیط قطارم تو بخش خواهران نباشه چی کار کنم چه جوری جابه جا بشم!

پاسخ:
هعی
ان‌شاءالله همش درست میشه و خوب پیش می‌ره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی