حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

حوصله‌ام سر رفتههههه

شنبه, ۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۵ ب.ظ

اه 

همه جا که تعطیله 

دانشگاهم که زدیم تعطیل کردین 

بیرونم که نمیشه رفت 

حداقل پول بدین ما برگردیم خونه مون دیگه 

من می‌خوام برم خونهههههههههه 

تازه غذا هم که نمی‌دین روزای تعطیل

اه 

اه 

اه

حوصله ام سر رفتههههههههههه 

یکی بیاد این تمرینای منو بنویسهههههههه 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی