حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

تابستان خود را چگونه گذراندید ۲

جمعه, ۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۰ ب.ظ

اره دیگه تیتر خیلی نخ‌نما شده 

ولی خب مغزم به چیز دیگه‌ای نمی‌کشه فعلا 

 

خب تابستون 

امتحانی پایانترم قبلی تا وسطای تیر 

برگشتن به مشهد و فهمیدن اینکه نبودم دزد اومده خونمون و جارو کرده 

کلی فحش نثار آدما کردن 

رفتن به شمال 

برگشتن به مشهد و دعوا برای رفتن به کارآموزی‌ 

رفتن به کارآموزی‌ توی بیمارستان ۱ 

اعصای خوردی فراوان 

رفتن به کارآموزی‌ توی بیمارستان ۲

ماجراهای فاطمه و مجید 

ماجراهای اون پسره -.-

تپش قلب فراوان 

بی‌خوابی و بدخوابی 

گزارش‌نویسی و اصلاح اون کتابه

بردن داداش به دانشگاهش 

رفتن خودم به دانشگاهم

 و درنهایت 

شلوغی و شلوغی و شلوغی 

 

بدک نبود 

راضیم 

 

پ‌ن: یادمه هنوز پست تولدمو نذاشتما ولی حالشم ندارم بذارم فعلا 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی