حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

باز آمد بوی ماه مدرسه :/

شنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۰۳ ب.ظ

خب اول از همه سلام شهر زیبا و مزخرف و بوگندو و جذاب تهران

فردا اول روز از ترم جدیده رسماً 

واحدام کمه 

ولی همشون خیلی خیلی سنگینه و از یه ترم معمولی قطعا سنگین‌تره 

دیگه اینکه 

اتاقمونو جابجا کردیم 

توی این ترم هم نشد که یه روزمو خالی کنم که اگه بشه برم سر کار

آها 

کمد این اتاق جدیدم خیلی بزرگه و خیلی خوبه 

یخچالمون هم بزرگه 

فعلا هم هنوز خداروشکر اتاق بو دستشویی نمیده 

اینجا کولر می‌زنن بچه‌ها درحالی که واقعا سرده هوا ⁦:')

دیگه چی بگم 

اها 

نگران مامانمم که قراره تنها باشه 

از بعد از دزدی خونه‌مون تنها نبوده 

و نگرانشم 

شام هیچی ندارم بخورم ⁦:'(

لباسامم باید اتو کنم 

برم دیگه 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی