حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

مانتو قشنگممممم ⁦:'(⁩

پنجشنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۱، ۰۲:۴۲ ب.ظ

مانتو سفید عزیز دلم رو 

با اون مانتو قرمزم انداختم تو لباسشویی 

درحالی که به مامانم گفتم این رنگ نده یه وقت 

و گفت نه رنگ نمیده دیگه قبلا شسته شده 

 

و حالا 

مانتو سفیدم شده گلبهیییییی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

تازه می‌خواستم ببرمش تهران با خودم 😭😭😭😭😭😭

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی