حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

تا اینجاش که خوب بوده

دوشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۰۴:۰۱ ب.ظ

امروزم هم نصفش گذشت 

تا اینجاشم خوب بوده خدا رو شکررررررر

خیلی خوب و خوش بدون هیییچ گونه اینتراکشنی امروز گذشت

امیدوارم بعدشم همینجوری باشه و دیگه به بهانه گزارش و اینا بهم پیام نده 

بعدشم دیگه 

عرضم به خدمتتون که 

کلیییییی با فاطمه و آرزو خندیدیم سر ماجراهایی که گفتم 

تازه بقیه‌ش مونده فردا دیگه 

وای خیلیییی خنده‌دار بودن 

گفته ایشون از اون پسرای بگیر کارگاهن =))))

وای جا داشته بهش بگه ولی اصلا بهشون نمی‌خوره بگیر باشن =)))

بعد پیام داده گفته هم نظرتو راجع‌به این بگو هم راجع‌به اون 

بعد گفته بچه‌های ما یکم فعالن =))))

وای خدایا 

خوبه خودشون خودشونو می‌شناسن 

وای یکم فعالن 

وای خیلی خندیدم 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی