حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

حرفای خود خود من

تلاش مذبوحانه من در راستا بیرون اومدن از غار تنهایی

آخرین مطالب

اعصاب خوووررردددد

جمعه, ۴ شهریور ۱۴۰۱، ۰۳:۲۸ ب.ظ

از سر همین اعصاب خوردیم دو روزه نمی‌تونم هیچ کاری بکنم با اینکه کلی کار دارم 

هرچقدرم فحش بدم به باعث و بانیش کمه 

اه

اینکه هی دارم تندتند هم اینجا پست می‌ذارم دلیلش همینه 

اه 

اه 

اه 

باز داره بوی گند مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها میاد 

باز اعصاب خوردیای من شروع شد 

واقعا که فقط عامل عذابن این دوتا 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی